4/1-10 - Planer?

2010-01-04
18:39:51
Jobbet var inte så hemskt som jag trodde att det skulle bli - förutom några tråkiga nyheter...

Det är så j*vla kallt ute - jag är så spyless på all snö och kyla! Julen är över!

Eller ja snö får det väl vara.
Vi ska ju åka pulka och skoter och sånt där nån gång också...

Men ja - kylan kan väl gå över i alla fall?

Man säger att det inte finns dåliga väder - bara dåliga kläder. Men jag har då f*n täckisar och hela köret.
Nog f*n fryser jag för det! Oh well, det är väl inte the end of the world egentligen.

Dock fick jag höra på jobbet idag att några av jobbarkompisarna ska sluta :( Känns ju mindre kul.
Alla bara försvinner. DOM är ju anledningen till att man ens stiger upp på morgonen jue?

Alla har så stora planer - flytt till Sthlm, Sundsvall, Italien - you name it!
Jag är så avis! Jag vill också flytta, plugga och veta vad jag vill med mitt liv.
Vissa menar att det är så himla enkelt att bara göra det.
Men tyvärr fungerar jag inte så - att jag bara kan slänga mig ut genom fönstret och hoppas på att man kan ta emot sig. Jag vill VETA ifall det är en studsmatta där nere...

Tycker ju att det t.o.m att det är jobbigt att gå på spontana besök på bio O__o men sån är jag...
Jag ska bara hitta vad jag vill göra - så kan jag fara!

Kvällens planer är i af att stöka bort julen och städa lite. Byta sängtkläder. Jag vill ha det fint här hemma.

Så det så!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


sara 

tråkigt med jobbarkompisar som ska sluta. jag förstår precis! :(


2010-01-04 / 19:42:25
Blogg: http://smuls.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: