31/1 - 10 - Sista januari

2010-01-31
23:19:44
Är det bara jag eller gick januari-månad riktigt j*vla segt?

Jag är så sjuuuukt trött - inget har hänt idag på jobbet, har suttit och stirrat på en skärm hela dagen - och min rumpa har sagt sitt...Av 12 timmar så pratade jag sammanlagt i 2 timmar. Så 10 timmar har jag inte gjort något vettigt  -alls.
Ingent adiministrativt arbete att göra - då allting redan var gjort(dels av mig - dels av nattjobbaren)

Det är såna stunder man bara vill lägga sig i ett hörn och gråta. Men jag klarade det. I kept up my spritis dels för att jag visste att jag skulle få träffa Jimpo när jag kom hem.
Och att jag ska få vara ledig i morgon. Och att jag får sovmorgon i min underbart sköna säng =)

Dagen i morgon ser fullspäckad ut  -men det är ju ganska bra - så länge jag fååår sova ;)

Nu ser jag lite High chaparall -men sängen väntar snart för jag är riktigt j*vla trött =/



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Tack för din kommentar ! Du gör mig glad <3


2010-02-01 / 11:02:11
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: