3/1 - 10 - Vardagsångest

2010-01-03
21:18:17
Helgen har varit fullsmockad - och underbar som alltid...

Vi gick till solbacken i lördags för att småshoppa lite - jag hittade underkläder och öronmuffar.
Jimmy hittade lite spel.

Sen följde vi med syrran hem till mormor där vi fick trevlig mat, och vi var där mellan 14.00-18.00.
Jag for direkt till Evelyn efteråt, där jag, Evelyn och Björn hade filmkväll.

Vi såg Shooting dogs och nån dålig film som handlade om George Bush.
Jag har sett Shooting dogs förrut - men det är alltid lika bra!
Vi somnade kanske kl 03.30 - och steg upp idag kl 12.30(!)

Vi käkade frukost och gick till Björn, där vi satt och snackade. Sen for vi tillbaka och käkade middag.
Vi skulle nämligen in till stan kl 18.00 för att jag, Emelie och Evelyn skulle se bio - New Moon.
Lite strul blev det - som resulterade i att vi kanske missade 5 minuter av filmen. Men det gjorde inte så mycket.
Återkommer senare med vad jag tyckte om filmen.

Emelie kommer snart att fara till Schweiz(eller hur det nu stavas) och Evelyn kommer snart att flytta till Sthlm.
I will miss my girleys.. :(

Bäst att passa på att njuta medans de är hemma....

I morgon ska jag tyvärr jobba - och jag har tyvärr ångest för det =/ Jag vill inte sova än...så jag ska njuta av kvällen. Med min fina kille.

Lite bilder från helgen:

Hos mormor




I Burliden hos Evelyn:










               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: