30/1 - Oh shit...

2010-01-30
22:17:06
Har jobbat idag - 12 f*cking timmar...

Steg upp som lydig kicka vid 07.00-tiden för att sen dyka upp på jobbet.
Jobbet har inte varit kul - nånstans. Suttit ensam på en stol - i 12 timmar. Hungrig. Trött.
Pratat med riktiga bakas.

Klockan blev - tror det eller ej - tillslut 20.00, och nattjobbaren kom in.
Och jag satt och var lite trevlig ett tag - hade ju ändå inte bråttom hem. Dock blev kl 22.00 innan jag insåg att det kanske var dags att gå hem? O__O Hur kan man ens vara på jobbet 2 timmar extra frivilligt. Det gick ju så fort - det kändes som en kvart. Jag ville väl ha någon att prata med, I guess...

Evelyn och co är och festar och jag vill dit. Dock är klockan mycket och jag ska upp i morgon igen.
Men jag ska verkligen försöka ta mig in till stan så jag i af kan ge henne presenten...






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara 

Duktig du är som jobbar och sliter :)


2010-01-30 / 23:01:14
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Tottepower 

I know the feeling..4,5 timmar kvar till 12,5. Suuurt. Menmen, PENGAR ÄR JU BÄST ANNA! Visst? ;)


2010-01-31 / 16:23:14
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: