29/1 - 10 - It's doing hurt...

2010-01-29
19:34:49
Jag har ont i maaagen.... =( men det var värt det ;)

Somnade ju tyvärr inte förrän nångång i går, och steg upp kl 06.00  imorse och min kropp höll inte med om att det var någon bra idé.

Har varit trött och tråkig hela dagen - ända tills jag fick sluta. Då kom Cissi och hämtade upp mig och så drog vi vidare till Wok and roll och käkade. Mysigt mysigt - tyvärr var jag segast i världen på att äta - och så fick jag kämpa ordentligt med den - och vägrade lämna!(jag har ju betalat för maten ;)

Så jag fick tyvärr väldigt ont i magen. Efter det gick vi på stan och det var ju värt =)
Jag har kommit på att det ÄR roligast att gå på stan med en tjejkompisar för då KAN man faktiskt titta på saker utan att nån blir sur och grinig ^^ Plus att jag faktiskt UNNADE mig kläder - ja brukar aldrig få köpa sånt O__O

Hittade en jättefin tunika/linne klänning(?) eller vad det nu var för 50 spänn =)
Jag älskar den och jag kommer att bära den för alltid!

Nu är jag hemma ensam - Jimpo har åkt till vännäs - jag är ändå inte så rolig att umgås med när jag bara ska jobba hela helgen tråkigt nog =(

I kväll ska jag väl nörda-  och Tommy, Kent och Johannes kanske kommer i kväll/natt?
Borde egentligen städa - men varför då egentligen? ;) ska ju knappt vara hemma hehehe...

Jag har fortfarande ont i magen och dessutom i ryggen och jag vet inte varför =(



Mitt fina fynd idag ^__^


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: