28/1 - 10 - sova snart?

2010-01-28
23:51:43
Fortfarande j*vligt kallt ute jue =/

Ganska bra dag på jobbet idag ändå - hade ingen att prata med därför hann jag göra det jag faktiskt SKULLE göra - Klapp på huvet för mig då? =)

Käkade äggmackor till middag - väldigt nyttig, hälsosam och bra middag enligt mig? Hehe så gåre när man inte orkar göra middag...

Sophia och Björn har varit här, vi har sett film, umgåtts och tryckt en massa skit. Riktigt nice i af...
Dock ska jag upp i morgon kl 06.00 - och det känns ju lagom kul då klockan snart är 00.00 O__O
Men det var lätt värt det? ;)

Tyvärr är jag ju inte ledig i helgen  -men man måste ju göra det bästa av situationen don't you think.

Sitta och grina i ett hörn när alla andra festar och har kul.
Fest på söndag kväll då, vilka är på? ;)




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: