27/1 - 10 - Blizzard, Blizzara, Blizzaga?

2010-01-27
22:40:53
Nej, jag vet inte vilken level snöstormen var på idag - men en sak är säker - jag njöt INTE av att gå hem från/gå till jobbet...

Gick bättre att jobba idag faktiskt...förutom att Nadja nu försvinner från jobbet och börjar med voluntärarbete i Italien. Självklart är jag glad för hennes skull att hon har hittat något hon verkligen vill göra, den lilla lyckos-osten.
Men det är så tråkigt - när dom försvinner, en efter en. =/

Vi gav även henne en nerklottrad Xzakt-t-shirt och en "Mina vänner bok" Känns kul att få ge henne något så hon kommer ihåg oss, medarbetare på Xzakt :)

Självklart kom det en eller flera tårar då det var dags att säga adjö - men jag har ju henne på Facebook, och har tillgång till hennes blogg..

Men tyvärr samma sak där - work will never be the same...

Jag ska gå och sova alldeles strax då jag ska upp i morgon - för att jag jobbar normal-tid då.
Känns drygt att stiga upp tidigt - men bara att bita ihop. Och inte har jag någon helg att se framemot då jag jobbar lördag/söndag 24 h =/

Ska försöka va lite social med min pojkvän som är hemma. Känns som att vi inte hunnit umgås nu de här dagarna.



Lycka till Nadja =)


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: