26/1 - 10 - Lesss....

2010-01-26
22:32:54
Kan det inte bli sommar snart?

Ja, jag säger det igen  - det ÄÄÄR kallt ute =/
Det blåste då kallt i af - inte för att jag direkt är nå bra på att klä mig men - jag trodde ju att de va varmt.

Började dagen med att stiga upp kl 11.00 - jag hade dragit mig i nån timme - och jag måste säga att jag var inte mega-sugen på att stiga upp ur min jättesköna säng i morse överhuvudtaget. Men måste man så måste man?
Även om jag varit ledig ganska mycket nu var det inte allt för jobbigt med jobb - förutom att det blev stressigt för mig.

Jag gjorde allt jag kunde och lika förbannat hann jag inte ens hälften av det jag skulle.
Vad ledsamt....nu är jag hungrig, trött och har ont i ryggen...
Jag ska ta mej en kopp te och nå goa mackor tänkte jag. jag hade inte tänkt sova ännu - då jag har sovmorgon i morgon också ^^

Yippie!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: