25/1 - 10 - PAYDAY

2010-01-25
17:31:46
Jag märkte inte ens när Jimpo for vid 05.00-tiden i morse - jag är en hemsk människa...

Dock vaknade jag vid 09.00-tiden och blev förvånad över att han redan hade åkt,
då jag är väldigt lätt-väckt i vanliga fall. Jag gick och la mig igen och sov till 11.00(även om jag faktiskt ville sova längre)

Men vi skulle ju till stan i dag ^^

Jimmy jobbade bara mellan 07.00-11.00 så vi kunde va me varandra hela dagen i dag ändå =)

Vi gick runt på olika affärer och roade oss. Köpte lite tv-spel, inspelningsbara band, och så fikade vi tillsammans.
Såå mysigt ^^

Vi var väl hemma vid 15.00-tiden ungefär, jag har städat bort lite gjort middag(fyllda baguetter hehe)
Yummy.

Sen prövade jag det nya spelet jag köpte..O__O
Nää nu blir det att se lite anime/läsa lite manga och tjollra på. Kanske film sen då?

Usual stuff....My life is, boring...





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: