24/1 - 10 - Får jag vara vaken?

2010-01-24
19:18:46
För mig är det lördag, trots att det är söndag...

För att jag är ledig i morgon =)känns himla skönt att slippa söndagsångesten faktiskt ;)
Dock ska Jimpo upp kl 05.00 i morgon för att fara och jobba, så det blir en tidig kväll för han :/

Jag som hade planerat att vi skulle ha uppesittarkväll med film och mys.

Verkar som att jag får umgås med mig själv i kväll då...Yay?

Igår var jag i af hemma vid 03.00-tiden. Och jag kan inte påstå att jag var speciellt sliten när jag vaknade.
Men jag hade riktigt kul i går i af, och i dag så har jag inte gjort ett piss.

Lagat lite mat, sett lite skräp på tv, legat i badet någon timme. Det vanliga med andra ord =P
Få se om det blir stadsfärd i morgon för mig då pengarna äntligen rullar in =)
Hihi

Bilder från gårdagen:











               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: