23/1 - 10 - Hockey och öl...?

2010-01-23
16:28:41
Hockey och öl hör väl kanske inte riktigt mina favoriter.

Jag dricker helst vin(fjortisvin) och ser helst på tecknat.

Men vad gör man inte när man vil lumgås med sina käravänner ;)
Plus att det är AIK som spelar - jag är lite av en hycklare när jag ser hockey. Ser inte på hockey - men när det är något lag jag känner till är jag helt plötsligt ganska inne i det...I'm an awful person.

Vi har inte gjort mycket idag - städat, ätit, varit och handlat med mamma och pappa.
Plus att pappa har äntligen satt upp vår hatthylla - så snäll far man har :)

Hinner nog inte uppdatera något i kväll - då vi ska fara snart ^^
Min kära bror ska hämta upp oss...

Byebye!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Anonym 

Härligt med hatthylla! Då kommer vi snart och hälsar på igen ;) Just nu håller jag på att flytta :)


2010-01-23 / 18:49:40
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: