22/1 - 10 - Yay, fredag...

2010-01-22
21:00:32
Yaaay, kan man ju tycka. Dock är jag på pissigt humör, och man kan ju undra hur det kommer sig,
då det faktiskt är fredag...


Men det ska jag tala om.
Haft en skit-dålig dag som resluterat i att man ska stressa ännu mera och verkligen jobba arslet av sig.
Hatar tidspress - ja all press i världen är inte speciellt välkommet. Jag vill ju chilla, njuta av mitt liv.
Men icke. Gu va já hoppas att man får fler liv - och återföds som typ en katt, då j*vlar kan man chilla.
Om man får en matte och husse som är lika bra som jag och Jimpo då hehe...

Nämen back to the point. Jag har fått så förbannat ont i höften/benet också(alltid ska de va nåt)
Känns som att benet gått ur led eller något, det lixom "kluckar" när jag går.
I get it, you say, "Take a walk!" Been there, done that..I say, take a hike!

Sen så när man kommer hem efter allt elände så sent som kl 20.30(slutade kl 20.00) möts man av ett berg av disk, en pojkvän iklädd mustage, och ett gnäll om att fara och handla(!)

1. För det första har vi inga pengar att handla med'
2. För det andra är det alldeles för långt för mig att gå nånstans med mitt onda ben
3. För det tredje har vi en massa grejs här hemma, så man behöver inte gå och handla..

Fick ur Jimpo att han var godissugen så jag gav hans förslaget att göra kladdkaka i stället.

Så han bakar just nu, har lovat att raka sig och ta tag i disken(i morgon),
och jag sitter vid datorn för att lugna mig lite.

Ska sitta och läsa lite manga(har ju hittat typ 100000 nya att läsa) och så blir det väl film i pyamas med hårdbrömackor och te.(för det är JAG sugen på, plus att vi har det hemma ;)




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: