21/1 - 10 - Lite mera...

2010-01-21
18:00:18
Lite mera action i dag - har ju t.o.m stressat...

Jag steg upp så tidigt som 09.15 idag(!) Jag vart hungrig, och jag vart tvungen att ge katterna mat och blabla..
Sen var ju datorn på, så jag satt framför den och käkade salladsmackor samt läste manga -
och tänkte att jag hade hela dagen på mig.

Rätt som det var blev kl 12.00(!) Jag hade inte hunnit städa, duscha, göra mig klar - och kl 14.00 skulle
jag börja gå mot jobbet. Så det blev städning och jag gjorde mig färdig för att träffa Malin på jobbet.
Hon och jag gick till Färg och tapet då hon hade sin lång-rast. Vi tjollrade runt där ett tag.

Klockan blev 15.45 och Jimmy hade kommit hem från jobbet. Jag orkade inte laga mat, så det blev rester från i går.
blev ändå rätt lyckat.

Resten av kvällen kommer att bestå av mys, film, och manga. Kan det bli bättre? ^^





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: