19/1 - 10 GRATTIS HONEY-BUNNY!

2010-01-19
22:16:22
Japp idag är det Jimpo-chans stora dag =)...

Hehe, jag är en sån där person som tar julafton/födelsedagar på största blodiga allvar.
En perfekt födelsedag är då man blir riktigt firad - både av vänner och familj.
Man får massor av presenter, det ska finnas tårta, blommor och man ska sjunga ^__^

Så brukar det se ut på MINA födelsedagar i af...
Dock har väl inte Jimpos sett ur riktigt så...
Han är tydligen inte vad vid stor uppståendelse på födelsedagen...och han påstår att han nöjer sig med att tycka att det bara är en dag då  man påminns om att man blir äldre.

Jag tror honom inte ;) Jag ser nog att Jimpo-chan vill ha en stor dag med ballonger, familj och vänner.
Dock så får det duga med bara lilla mig...


Vi har båda jobbat idag - och jag slutade dessvärre så sent som kl 18.15 =/
Jag kom hem, vi duschade och gjorde oss fina =) Jimpo hade kavaj ^^

Sen for vi in till stan och gick på Ta-Tung för att käka. Dock började det ganska dåligt då kyparen av nån konstig anledning ville sätta oss i den läskiga puben bredvid O__o WTF??

Vi vägrade sitta där - så vi fick sitta i den mysiga restaurangen, som tur var.
Dock var jag irriterad över det ganska länge...

Jag käkade nå stekta grönsaker med cashew-nötter och Jimpo åt friterade räkor. Yummy!
Det var riktigt mysigt. Jimmy hade fått av min mamma födelsedagspengar så vi kunde gå ut och äta.
Förutom det fick han av mamma och pappa en tavla och ett paket med lyxig ölkorv - hans favorit ;)

Av Jimmys pappa fick han 300 kr - det kom välbehövligt det också =)

Vi hade tänkt att ta kort på restaurangen - men dessvärre var batterierna slut =(
sorry folks, inga bilder idag...

Jag gick sen och köpte en fin blomma till Jimmy som födelsedagspresent. Men p.g.a mitt segande inne på affärn så resultrerade det i att vi missade buissen O__o därför blev vi hemkomna lite senare än vad vi tänkt oss.

Men nu är vi hemma - och för att fira resterande tid av hans födelsedag ska vi se fortsättningen på Tropic Thunder. Sen måste han sova för han ska jobba i morgon =(


Men jag är ledig - jag ska passa på att städa och göra fint hemma ^__^

Byebye!





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Ååååhh GRATTIS i efterskott får du hälsa honom!! STOR KRAM PÅ HAN!


2010-01-20 / 12:04:33
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: