18/1 - 10 - Aje!

2010-01-18
19:30:23
Inte på mysigt humör idag dessvärre - och det är svårt att skriva med tangentbordet...

Drygt att komma hem vid 19.00-tiden - känns som att man bara hinner hem  -
sen ska man sova och fara på jobbet igen =/

Det är inget party på jobbet just nu - det ringer mycket, och man har ont på ALLA ställen i ryggen =/
Tråkigt. Och imnte bara där har jag ont - mitt finger är omplåsttrat!

När jag skulle tampas med nå snöre kring nån låda
så tyckte jag att det skulle vara supersmart att använda nageln i stället för typ en - sax?

Tyvärr var det inte så supersmart - jag fick upp snöret - tyvärr följde nageln med =/
Så jag stod där som en panikslagen hare och blödde ihjäl i koperingsrummet...

Sen gick jag till ekonomi och tiggde till mig ett plåster. Tydligen var jag den tredje som kom in idag för ett plåster(!)
Bad luck-day kanske?

Nu är jag hemma och har skrikt ont i mitt finger och i ryggen - har hunnit låta otrevlig mot min pojkvän som både jobbat, städat och lagat supergod mat till mig idag.
Jag har bett om ursäkt - och sagt att han inte borde vara i närheten av mig =P

Jag ska nu glo på animé en stund, sen ska jag vila och försöka lugna ner mig lite.
Jag måste ju bli snäll igen =)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: