17/1 - 10 - Deja vu

2010-01-17
18:36:58
Jag börjar inse att alla mina söndagar ser likadana ut...

Igår kom jag hem vid 03.00 som jag vanligt brukar komma hem då jag varit ute på lördagarna:
Vi var dock mest hemma hos Björn hela kvällen. Hamnade på Calles en stund, sen på Max med brorsan när man väntade på skjuts.

Bilder som sammanfattar kvällen:




I morse steg jag upp 11.30 och gjorde i ordning värsta go-frukosten med baguetter och varm choklaa till både min bror, mig och Jimpo.
Sen har vi degat länge och segat till vi vid 16.00-tiden gick och handlade det som vi inte handlade igår.
Jag har nyss gjorty världens goaste omelett, och i kväll blire bara film tills ja somnar och stiger upp i morgon...

Crap - jobb...

Bilder på hur jag gör min fina omelett:










               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

Hallå världens bästa Anna, när blir det inflyttningsfest? Helgen efter den här som kommer?


2010-01-18 / 11:08:21
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/


Therese 

Men ååh, det lät jobbigt :/ Då lär man ju vara nådigt slut! Ääh, då taggar vi ännu längre bara ;)


2010-01-18 / 19:12:26
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: