15/1 - 10 - Det blev helg tillslut.

2010-01-15
22:16:42
Det var länge sen jag jobbade 5 dagar i sträck...så denna vecka har varit ganska tung. Men nu är den äntligen över =)

Jag trodde aldrig dagen skulle ta slut - jag var sjukt trött när jag steg upp i morse kl 06.00. Att stiga upp tidigt borde ju vara brottsligt...
Käkade frukost och lunch i dag - men var ändå hungrig när jag var på jobbet - och det gick riktigt segt.
Men tillslut fick jag sluta - 15.25 - det är ju faktiskt den enda fördelen med att få börja tidigare.

När jag kom hem gjorde jag middag på det som vi hade hemma.
Blev en spännande blandning av följande:
* Äppel  - morotssallad
* Tacokryddad cornfärs med lök
* Uppvärmd majs
* Salsa



Blev ju faktiskt ganska gott =) Ser kanske inte så aptitligt ut?

Efter det så gick jag runt i lägenheten och klagade på att jag hade ont i ryggen. Jag gick o la mig i soffan och somnade typ direkt.
Vaknade igen vid 19.00 - och jag och Jimpo gick en prommenad.
Nu är jag hemma. Vi har nyss haft fredagsmys med frukotcoktail och sett på Goofy Movie.



Nu är jag irriterad över att halva tangetbordet inte vill fungera - och över att jag fortfarande har ont i ryggen.



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: