14/1 - 10 - Toppen...

2010-01-14
19:38:16
Vad stor skillnad det kan vara på att vara på jobbet - och att vara hemma...

Dagens negativa lista:

* Trött - hatar att stiga upp tidigt
* Hungrig - Ge mig mat!
* Kylan - den är tillbaka igen
* Bilar - dom ska då vara överallt
* Jobb - ni får säga vad ni vill men jobb är faktiskt ganska jobbigt
* Pengar - i alla fall dess obefinlighet

Min lista såg ut så hela dagen på jobbet idag.
Dock när jag kom hem gjorde jag en ny:

Dagens positiva lista_

* Jimpo - finns det något bättre att komma hem till...?
* Mat - ja möjligen maten då ;)
* Jobbarkompisar - de som gör att man står ut med eländet
* En bror - som ska komma och göra en sällskap i kväll =)
* Badkar - finns det något lyxigare?
* Handla-in-lista - alltid bra att ha koll på vad som behövs läggas in i kyl/frys
* Städning - kan ju tyckas vara jobbigt, men det känns alltid riktigt bra efteråt
* Dator - Då kan man blogga och nörda
* Anime/manga - kan upplevas som små glädjeämnen i livet, dock för min del är de hysteriskt stora!

Verkar som min positiva lista vann över den negativa. Haha, jaaasi aldrig får man då gnälla...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: