13/1 - 10 - Hungry Hungry Hippo

2010-01-13
12:59:42
Jag upopdaterar nu - kommer ändå inte att hinna uppdatera när jag är hemma kl 23.00 för att då ska jag sova...

Det lär väl ändå inte hända något kul på jobbet ändå så...

Jag har ätit lite ägg-omelett och tryckt i mig 3 hårdbrö-mackor och lika förbannat är jag hungrig =(
What's wrong with me...känns ju inte alls bra då jag ska jobba till 22.00 i kväll och har bara med mig pytte-lite sallad. =/
Tror jag packar ner hårdbrömackorna också ;) Moahahaha...

Jag måstye bli bättre på att ta med mig mina mellan-mål. Vi har dock inte speciellt mycket hemma just nu så jag kan fixa. Förhoppningsvis blir det att handla i helgen =)
By the way nu är det knappt en vecka kvar tills Jimpo fyller år - ger mig lite ångest då jag önskar att det kunde bli lite speciellt.
Det är lättare för mig att bli firad för jag har vänner, familj och Jimpo som firar mig på en gång. Dock ser det lite grått ut på den fronten för Jimmy så jag ska se vad jag kan göra.

Jag steg upp 11.30  idag  -en liten förbättring om man jämför med 12.30 som jag brukar stiga upp. Dock gick jag bara och la mig i badet,och låg där i typ en timme hehehehe...och nu ska jag titta på animé innan jag börjar gå mot jobbet 13.30




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Ooooh kalaaaas? :D



Okej ^^ Jag tänkte bara eftersom du skrive ditt alias över bilden :)


2010-01-13 / 21:04:12
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: