12/1 - 10 - surisen idag--

2010-01-12
23:07:46
Jag steg upp 12.30  idag igen - dock var jag trött. Har nog sovit för mycket...

Men vad gör man när sömn är ett av ens stora intressen ;)

På jobbet innan kl 18.00 var jag på ett super humör, trots trötthet och ont i huvudet.
Plus ett långt och gott skratt p.g.a en total felsägning.

Dock efter kl 18.00 blev jag mer irrterad, och det involverade en glasstårta O__o
I say no more.

Nu är jag hemma, och fortfarande inte på underbart humör.
Jag är väldigt osocial - för om ngn säger något klagar jag och surar  i stället.

Så jag ska sitta själv tror jag - och sura. Jag snuvar också av nån anledning och har värk i ryggen.
Nä, leave me alone...Hoppas på en bättre dag i morgon - HEELA DAGEN



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: