11/1 - 10 - All my joy

2010-01-11
23:17:47
It's just another monday...

Man kan ju tycka att dagen skulle gått segt då jag jobbat från kl 09.30 till 18.30 med en timmes "lunch" mellan 14.45 och 15.45 O__O Helt galen tid med andra ord.
Men det funkade faktiskt riktigt bra.

Sen lyckades jag byta till mig några 14.00-22.00-pass i morgon och på onsdag, och jag är nöjd!
Sovmorgon i morgon YEAH!

Jimpo har däremot jobbat idag och ska kliva upp i morgon tidigt för han ska jobba då också. Det var ju mindre bra, för att då njuter jag inte av min uppsittarkväll/sovmorgon lika mycket. Oh well, kul att han får jobba i af =)

När jag komme hem hade Jimpo gjort go-maten åt mig. Datorn har dock varit ockuperad för att Jimmy höll på att installera om, och en massa skit. Så jag fick lydigt sitta och titta på den där tv:n som brukar vara på ibland.

Dock så var det ju inte helt fel att sitta och glo på 2 and ½ men i nåra timmar. Det är ju faktiskt riktigt awesome.
Men nu blev det så att datorn ska ockuperas av mig, och Jimpo får lydigt gå och sova ;) Moahahaha...

Det blir nyaste kaptilet av mangan/senaste avsnittet av animen Full metal alchemist: Brotherhood.

Now who's the lucky girl?
I am..




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Har Du ritat bilden?


2010-01-13 / 10:05:53
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: