1/1 -10 - Gott nytt år!

2010-01-01
13:02:43
Som ni märkte blev de ju inge fjällen för oss av diverse tragiska anledningar...Så det blev akut-plan B.

Det var ju meningen att Jimpo skulle vara i Vännäs också, men han kom hem för min skull och tog hand om mig =)
Och jag tyckte att plan B var en mycket bra plan ändå. Jag trodde ju inte ens att jag skulle kunna fara på den, då jag mått dåligt hela veckan.

Men igår mådde jag prima fisk. Vi började dagen genom att fara på stan, som var små-öppet iaf. Jag missade tyvärr hela mellandags-rean då jag bara varit hemma och sjuk =( Men igår fyndade jag lite grann:

En Tingeling-necesär och en fin keps =) Sammanlagt 100 spänn^^



Sen drog vi hem och Elin och Göran kom. Vi gjorde oss fina och drack lite trevliga drinkar.
Sen skjutsade Elin oss till Mattias.

Kvällen blev riktigt lyckad med trevligt sällskap i form av ens närmaste vänner med lekar och allmänt mys.
Maten var riktigt toppen-god med taco-buffé, det gillar vi starkt. Det är tur att vi har duktiga folk som tar tag i saker ^__^
Vårat traditionella nyårs-firande slår då aldrig fel ;)

Dock blev jag trött vid 12.00-slaget, och då var jag tyvärr mindre spännande att umgås med. Vi fick skjuts av Evelyns mamma, Inga-Lill hem, det var jätteschysst. Då slapp vi ringa taxi som inte är jättebilligt ;)

Bilder från i går:

Jag och Jimpo hemma hos oss




Förrätten:




Evelyn såg ut som en söt liten älva igår:





Maat



The night:







Tolvslaget:








Idag så kommer det inte att hända mycket vill jag lova. En sliten och trött jag har intew tänkt att sätta foten utanför lägenheten utan bara vara hemma och dega. Visserligen har jag gjort det hela veckan typ - men med Jimmy är det en helt annan grej.
Lite anime, lite manga, lite film och sånt blir det nog..

Och i morrn kommer Evelyn då blire det filmkväll ^^ längtar! 






Haha klar förbättring ^__^

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: