10/1 - Grattis Papi!

2010-01-10
18:22:34
Jag vaknade i morse och mådde som en prinsessa...nästan i alla fall.

Igår: Började dagen med att sticka in till stan och inhandla lampor. Min bror hade sovit hos oss,
och vi planerade fest hos oss.
Kl 18.00 var Kent, André och Sofia hos oss. Senare kom även Jeppe.
Vi spelade guitar Hero och hade adet allmänt mysigt.

Det var meningen att Evelyn, Björn och co skulle komma till oss också, men de tog sig inte hit,
så jag åkte senare själv till dom hos Elin i centrum. André skjutsade mig.

De andra fortsatte ha fest hemma hos oss, då jimmy höll ställningarna ;)

Vi drog oss vidare till Olles vid 00.00-tiden. Vi hamnade tillslut på Subway, då vi käkade.
Jag åkte hem vid 02.30 till mig med taxi.

Bilderna får sammanfatta kvällen :

Hemma hos oss:





Hos Elin:




På krogen:





Idag:

Min pappa fyller år idag  - Grattis till han. Det firade jag med att först vara bakis hela dagen,
fara på jobbet och uggla och säga förväl till Madde.
Gå tillbaka och trycka skrov med familjen hemma hos oss.
Fara och handla ramar och glasstårta.

Äta glasstårta med familjen, fortsätta vara bakis och vara allmänt otrevlig.
Nu har alla farit och jag är jättetrött och slut.

Jag är desstuom lite deppad.

Jag kommer att sakna dig Madde.
Work will never be the same...









               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


madfje 

söta,söta anna :)


2010-01-28 / 15:52:25
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: