Moaha!

2010-12-28
14:54:02
Yes, mailade en jobbarkompis som tog vara på mobilen. Då jag vär för lat för att hämta den sket jag i det. Det är ändå aldrig hågon som ringer mig höhö!

Har dock varit duktig här hemma. Jag rensade bort julen idag(jo jag vet, det var tidigt, men när ska jag orka annars)
det är så j*vla jobbigt att ta sig ner till källaren av någon anledning...Så nu när jag ändå skulle ner dit med nå grejer kunde ju julgrejerna lika gärna packas ihop och säga adjö.(men lika förbannat glömde jag en matta och nå skor - DAMN!)

Men jag myser i af - både jag och katterna, det är så fint hemma =)
Men helt slut är jag - tog typ 3 timmar att fixa i ordning allt. Ska snart börja med mat också - så förjänar lite vila tycker jag!!





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Mirjam 

haha, jag tänkte vara tidig och ta bort julen imorgon men du hann före :P man blir fort less när det är över!


2010-12-28 / 20:39:33
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: