Frisyrer genom tiderna:

2010-12-13
19:59:10
Jag är Ju en sån som gärna förändrar lite då och då - tänkte därför bjuda på lite frisyrer jag haft under några år:




Min drömfrilla - rouge-frillan! Men egentligen vill jag ju att luggen ska va vit - inte gul >__< och resten av håret ska ju va svart. Inte ljusbrunt.



En frilla jag drömde om väldigt länge och tillslut fick. Vill inte ha den igen =P




Standard-frisyr - kort hår som vuxit ut...



.....Och blivit snäppet längre.



Klippte till det efter ett tag....



...Blev dock inte nöjd och tog därför till med köks-saxen och färgade skiten rött xD



..och sen svart.



Men insåg att jag helst inte ville att folk ville komma nära och se min köks-sax-klippning, så jag gick till frissan - och fick den frilla jag faktiskt ville ha!!



....Och blekte luggen xD



               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Men hoppsan.. Borde jag lämna igen den kanske? ;)


2010-12-13 / 20:31:58
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Sara - Ensamstående mamma 

Men utseendet spelar absolut ingen roll ju :) Den jag köpte blir en bra julklapp till en kmpis som också vill ha en köksvåg :D


2010-12-13 / 21:53:18
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Mirjam 

haha vilket roligt inlägg :) anna genom tiderna!


2010-12-14 / 06:36:03
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: