8/12 - 10 - Lucka nr 8

2010-12-08
21:00:23
Gick och la mig vid 00.00 i går - somnade vid 04.00. Lyckat indeed...

En trött dag i dag med andra ord - men jag jobbade endast 4 timmar så det var ju nice.
for in till stan med bror min, handlade julpapper, så jag kunde slå in de sista julklapparna.

Jag satt och räknde ut hur många vi köpt  - och jag kom fram till: ÖVER 30 STYCKEN!!

H-vete, what have I done, lixom O___o Oh well, förvänta er inga dyra grejer kan jag ju säga höhö =P
Jag älskar verkligen att köpa julklappar, men jag undrar om det i år har gått till överdrift...

any way, har suttit och slagot in de sista i kväll, och boy vad ont i ryggen jag har. Men nu äre klart! Nu är julefriden här =) Och kommer att fira ca 5 julaftonar i år. Två stora och 3 små, Så det är nog inte så konstigt att de blev som de blev då =)

Dagens paket innehöll en choklabit - kan ju lätt säga att den åkte ner i magen på direkten, så jag har ingen att visa. Därför snör  jag upp bilden på näckrosen/lotusblomman jag fick igår i stället:
(och nej den ska inte va i håret, tyckte bara att de häftigt att ha den där. Ni kan även se lite grann av min nya färg i frillan. Syns inte så mycket, ska lägga upp bättre bild när det är mer ljus )



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: