7/12 - 10 - Lucka nr 7

2010-12-07
23:18:43
Det blev inge lugn igår - tvärtom.

Vi åkte till André och grillade. Sen for vi hem till oss och såg film. Tommy och Benne fick för sig att de skulle sova hos oss så vi var vakna alla 3 och såg film fram till 04.00.

Stupid choice...


Min dag idag:

10.30:
vaknade av ett "crash" från hallen. Min hallspegel åkte i golvet för ANDRA gången i år(!)
Detta händer alltså den sjunde - Ytterligare 7 års olycka med andra ord.

Försöker övertala Tommy om att stiga upp, men han tyckte vi skulle sova en stund till.

12.00: vaknar igen av att vara cp-trött, försöker stiga upp igen, men lyckas inte. Tänker att "vila ögonen gör ju ingenting"

13.30: vaknar och tittar på klockan. Fortfarande dyngtrött men får panik av att klockan är så mycket , och flyger upp ur sängen. Väcker Benne och Tommy, och fixar frukost bestående av brända mackor...

14.15: åker och plockar upp Sandra för att sedan åka in till stan.

Träffar Klexi, och vi springer runt och köper julklappar. Jag kirrade Tommys, pappas och Jimmys idag =) alla julklappar inhandlade - SÅ SKÖNT!

18.00: Far till Emelie. Julfikar med henne, Jossan och Miriam. Riktigt mysigt.

21.15:
tommy plockar hem mig till Jimmy.

22.00:
Jag och Jimpo spelar wii.

22.30: får för mig att NU är den ultimata tiden att färga håret. Sitter här med färg i håret, och borde egentligen sova då jag ska upp i morrn....

Öppnade paket 7 i dag. En näckrosblomma/näckros som man kan lägga i vatten så den flyter =) lägger upp bild i morrn, då Jimmy står bredvid och gnäller.

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ivana 

Åh det var minst 2 år sen jag var uppe till 04. Men det är ändå kul, bara man slipper tröttheten dagen efter. :)


2010-12-08 / 13:02:44
Blogg: http://ivanalipovac.com





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: