6/12 - 10 - Lucka nr 6

2010-12-06
16:41:18
Hade faktiskt tänkt att fara in till stan i dag

Men i går insåg jag att det kanske inte var den bästa idén ever, då jag förmodligen skulle vara trött idag.
Och naturligtvis hade jag ju rätt - vaknade klockan 15.30 och kände mig som Roadkill.

Blir en lugn kväll med Jimpo och wii i stället =)

Har öppnat paket nr 6, Och där låg det det ultimata vertyget för oss med djur:

En roller!!


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Mirjam 

esper ser lite snopen ut :)

god jul!

idag fick jag en japp av ewe :) jag har varit dålig på att säga vad jag fått, jag sa ju att jag skulle göra det.. så här kommer en lista

1: ett adventsljus, sånt med siffror 1-24

2: en ljusmanschett som hon fick av mig ifjol :P dissad!

3: ja vad var det?? det minns jag inte

4: en flaska badskum, som hon fick av mig för nåt år sedan.. haha jag börjar se ett mönster

5: en påse te och hemmagjort julgodis! :)

6: en pillerask från lagerhaus

7: en japp som sagt.. mums



har du nåt förslag på när vi ska ha lilla julafton?


2010-12-07 / 19:43:11
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: