4/12 - 10 - lucka nr 4

2010-12-04
16:56:45
Har haft en riktigt bra natt i natt

Inga strul och j*vligheter som det brukar vara för det mesta! dock var jag inte på lika bra humör i morse när jag skulle gå och lägga mig, och det är ju iochförsig lite konstigt då jag verkligen längtade efter att få ligga brevid Jimmy. Men jag låg och tänkte på en massa saker, typ varför jag är så tråkig, varför folk inte vill umgås med mig. varför folk inte hör av sig eller varför dom inte ens tänker tanken att jag kanske tolkar fel?

Vissa har ju känt mig i 18 år, men likaförbannat säger dom "Men Anna, klart du borde förstått att det inte var så?" Nu känns det i af lite bättre då jag fått säga det jag gått och tänkt på, men ändå är det ngt som inte stämmer.

Men innan jag far och jobbar natt i natt får vi finbesök av André och Sandra =) Vi ska se film och bara chilla!
Har dessutom öppnat mitt fjärde paket idag. Tur att det finns vänner som förstår hur jag fungerr. Och att värmeljus är ett måste i mitt hem - speciellt nu under jul-tider,

Så i paket nr 4
- värmeljus! kan man ej ha för mycket av:



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Mirjam 

undrar när vi ska ha den "riktiga" julklappsutdelningen tro? Kan vi inte ha den hos er?? :) Var så länge sedan vi hälsade på hos er! Jag saknar eran mysiga röda hall!!!


2010-12-04 / 17:36:49
Blogg:


Evelina 

Dom människorna måste ju vara dumma :) Du är inte tråkig och jag vill vara med dig!! Dock är jag dålig på att höra av mig :P :(



Men du är Bäst! Bara så du vet!!!


2010-12-05 / 13:29:35
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/


Evelina 

Vilken fin skål förresten! :)


2010-12-05 / 22:58:49
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: