3/12 -10 - Lucka nr 3

2010-12-03
15:33:55
Har sovit hos brorsan i natt

Jag vet inte hur det är att vara ensam. Har aldrig bott själv.
Men jag vet att om jag en dag skulle vara det  -skulle jag få panik.

När jag är ledsen vill jag ha människor runt mig - konstant. Min bror är också så.
därför tänkte jag att vara med honom i går var en bra idé, Det kändes bra!

Hade riktigt mysigt också - vi var några stycken.
Idag har vi ätit lunch på stan. Flängt fram och tillbaka.

I kväll ska jag jobba natt. Innan ska jag och Jimpo på solbacken och handla lite.

Och jag har öppnat mitt tredje paket. Det innehöll tändstickor som ska få lysa upp den mörka december-tiden.



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Evelina 

Din bror har tur att han har dig! :)



Du har så fina "öppna luckorna" bilder! :D


2010-12-03 / 18:20:06
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/


Emelie 

Det är bra att du tar hand om honom! Det är sånt syskon är till för!



Följer med spänning din julkalendersöppning :)


2010-12-04 / 12:54:23
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: