21/12 - 10 - Otroligt häftigt!!

2010-12-21
08:26:15
Fabulösa liv - I am  star!

So, so igår var det ganska fullproppat =D På en måndag(!) Det gillas!

Vaknde vid 14.00 efter en riktigt kanoners jobbarnatt!! Gjorde mig i ordning och vid 15.00 kom min bror och hämtade mig, och vi for in till stan. Mötte senare upp Ewe och Mirre, och vi följdes åt till a-torp-skolan för att träffa gamla klasskompisar. Det var jättekul!!!

Jag var där till 18.00 ungefär sen kom bror min och hämtade upp mig. Vi for till Sandra och firade hennes 18-års dag! det bjöds på go-fika, och vi var en bunt som spelade musik och hade oss. Vid 22-00-tiden åkte vi in till stan och det blev Max! Fy f*n va gött!!!

Var hemma vid 00.00 och slocknade på stört. Vaknade samtidigt som Jimpo i morse, nämligen 06.00(fast jag inte ens ska jobba idag) Men det känns bara bra, ska ligga i sängen heeela morgonen och se på anime.
sen ska jag städa, och fara till Jimmys jobb för att lämna jobb-nycklarna som han glömde, klanten ;)

Sen i kväll har jag och han en dejt ^___^ Få se om vi kanske går på bio, eller om vi ska byta våra julklappar ikvälll :3 Det blir en underbar dag i alla fall =D




Lite bakis är man nog så här på en tisdag ;)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: