15/12- 10 - Lucka nr 15

2010-12-15
21:27:48
Tänd ett ljus och låt det brinna....

Haft det lite stressigt idag faktiskt - trots min lediga dag. Har sovit länge i natt - dock inte helt lugnt tack vare den där drömmen jag hade.

Men gjorde mig i ordning, små-städade lite och drog in till stan. Det blev tyvärr väldigt mycket som skulle handlas då vi glömde i går att vi skulle ha två(!) julmys i veckan - en i morgon och en på lördag.

Gick lite på stan också och kirrade sista julklappen till Jimpo. Jag är faktiskt nöjd över det jag köpt till honom denna gång. Brukar alltid misslyckas - men har inte tänkt göra det denna gång faktiskt!!

Skulle till Linnea efteråt, men insåg att mina kassar var alldeles för tunga för mig att bära omkring på hem till Linnea, så jag åkte hem, släppte av grejerna och åkte till Linnea efteråt.

Fick ÄNTLIGEN träffa lilla Annelie=) Så himla sött barn! Vissa barn är ju faktiskt lite små fula när dom är nyfödda men inte Annelie inte, hur söt som helst. Hade köpt en pyamas åt henne, med Barbapappa på.
Haha jag ÄLSKAR Barbapappa!! Hoppas att Annelie uppskattade det.

Det var jättekul att få träffa Linnea igen, var ju ett tag sen sist, tack vare att jag varit segast i världen på att höra av mig =(  Tyvärr vart jag tvungen att fara nästan lika fort då jag skulle hem och laga mat till oss, samt hinna slå in julklappen.

I kväll har vi sett på film, och jag har gjort tryfflar. Dock så kom Jimmy på den dumma idén att he alkohol(Doolys) i tryffeln. Eller, ja lite grann tyckte jag inte skulle göra så mycket, men han körde i princip i halva flaskan så lite sprit smakar de allt. Aja, hoppas att det går att äta ändå.

Jag har ju tyvärr en tendens att misslyckas med bak. Fast den brända ischoklan va ju Jimmys fel, och om tryffeln ej går att äta är det också Jimmys fel! Så det så!! =P

I det femtonde paketet hittade jag förresten något väldigt behövligt! Mina ljusstakar har sett väldigt ledsna ut, men med ljus i, får man betydligt mer julstämning =D Thank you!







               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: