13/12 - 10 - Santaaa Luciiiaaaaa

2010-12-13
19:38:08
Ursäkta mitt förvirrade jag, men nu är det så att jag är lite förvirrad

Har haft mycket att tänka på, både dag, som natt, på jobb, på fritid o.s.v. Mycket som snurrar runt i huvet: familj, vänner, julklappar, Jimpo, katter, mig själv m.m. Har lätt för irritation just nu, och är dålig på att ta hand om mig själv....känns inge vidare. Men nog ska det bli ordning snart, det hoppas jag. Jul är ju trots allt det mysiga, en stressig period.

I kväll spelas det tv-spel, har inte tänkt göra så mycket mer - möjligen dricka lite vatten för jag är törstig som ett as!!!

13:nde julklappen förresten: now I have a matching pair:

Och så bjuder ja på en bättre bild av mitt hår:''



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: