10/12 - 10 - ibland tänker jag...

2010-12-10
09:11:30
...att jag nog borde lösenordsskydda bloggen - eller skapa en separat.

Men sen då - vem borde jag ge lösenordet? Och vem inte. Eller ja, vissa är ju självklara.
Men vissa inte alls. Och hur gör man då? "Nej du får inte lösenordet, men egentligen har jag ingen anledning att säga nej". Skulle få en massa dåligt samvete.

Ett tag tyckte jag att jag skrev hyffsat öppet - men nu när jag tänker gör jag ju inte alls det.
Jag smyger och undanhåller vissa saker för jag vill inte alls att alla ska veta...


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Bara att skaffa en lösenordsskyddad.. Dom du inte vill ska ha lösenordet ger du inte åt helt enkelt, och du behöver ingen anledning till det heller :) Gör det DU vill!


2010-12-10 / 17:54:06
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: