tavelj*vel!!!

2010-08-17
22:55:33
För några veckor sedan fick jag för mig att jag kanske kunde måla en tavla

Jag har tittat på konst och alltid tyckt att de sett simpla ut, och sen har de kostat typ 2000 spänn(!)
"Jag kanske också kan..." tänkte jag då - HAHA så naiv.
Jag börjar förstå varför folk vill ha en massa pengar för sin konst...

Med tanke på hur mycket j*vla tid det tagit mig att måla, och hur j*vla svårt det varit så vill jag ha miljoner för mitt konstverk...Men det blev ju tyvärr inte det storslagna konstverk som jag hade i huvudet =( När jag väl hade börjat måla ville inte penslarna hänga med, färgerna for där dom inte skulle vara - det inte riktigt som att måla med en vanlig j*vla penna...

Det var väl halvvägs som jag förstod att detta skulle bli en utmaning. Och jag bestämde mig för att jag slutföra mitt projekt ändå, och efter mycket svett och tårar är den ju äntligen klar!

Och jag är nöjd. Och jag ska ALDRIG måla igen...




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: