supersugen!!

2010-08-05
22:33:06
Om man räknar bort alla dessa dagar då jag måste jobba till 22.00(sammanlagt 16 dagar till) så kanske det inte är så tokigt ändå.


Denna helg är reserverad för oss(Jag och Jimpo) endast hade vi tänkt =)
Lördag blir det mys i Piteå =D Gå på stan, gå ut och äta, gå på 3D-bio...

Sen är en Stockholm-resa inplanerad också någon gång i September. Tyckte att allt var så komplicerat tidigare med flygbokning och sånt, men nu bör vi kunna fixa det. Och jag vet ju att vi har råd också =)
Så när "bossen" är tillbaka från semestern på måndag ska jag genast ansöka om ledighet så vi kan boka flyg så fort som möjligt!

Jag och Jimmy har det så himla bra just nu. Synd bara att vi kommer att ses så sällan den här månaden =/ Men man får ju göra det bästa av situationen. Senast idag kom min lilla älskling förbi mitt jobb med lite överraskningar =D Han hade köpt två boxar på Hemmakväll. En som innehåller hela X-men triologin, och den andra med två filmer med Cate Blanchett där hon gör rollen som "Elisabeth" som jag alltid velat se =D Han är så underbar min Jimmy!

Det som är lite problematiskt just nu är dock maten =/ Nu tar man det man har hemma, och det är inte alltid med helt lyckat resultat. Vi måste åka och STORhandla någon dag, jag föredrar inte att småhandla...
Dock helt utan komplikationer är det inte, då vi jobbar olika, och inte heller har någon bil/körkort att ta oss nånstans med. Måste höra med mamma så vi kan åka och storhandla någon dag - eller att bara Jimmy far när jag jobbar. Vi har ju båda bra koll vad som behövs handlas.
Jag saknar mitt hårdbröd t.e.x! Hårdbröd med mjukost i gurka! Eller keso med hallon, madel och äpplen!!
Mitt snacks!
Nu sitter man och tjuvar daim av Jimmy i stället bara för att det finns och man är hungrig....


Nej ursch MÅSTE handla!


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Va mysigt med en dag i Piteå! Och nu ska det väl ändå inte misslyckas med 3d-bion!! Mys ordentligt nu :)


2010-08-06 / 09:48:21
Blogg:


Ewe 

Aw va snäll han är :) Finns inge bättre än överraskningar!!


2010-08-08 / 22:34:28
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: