spöken?

2010-08-29
20:35:27
Jaha nu har det hänt två(!) gånger!

Saker som bara känner för att falla sönder. Helt utan anledning! Som att de tänker "Nää nu orkar jag inte stå längre"
Första tanken man får när något bara rasar är ju" KATTJ*VLAR!!" Men när de är ute på balkongen och smällen kommer från sovrumemt kan man ju börja undra. Det första var ju vår sovrumshylla. Nu vår spegel...

Jimmy ringde och berättade om hallspegeln som bara kände för att åka ner i golvet. Min första reaktion skulle bli att allt är JIMMYS fel eftersom att det är han som ringer. Men jag vet ju bättre. Och det var inte katternas fel heller.
Så jag började med att säga: "Jag blir så j*vla arg!"

Varför händer sånt här? Det måste ju finnas en anledning! nåns fel är det ju! Om det inte är Jimmys fel och inte katternas fel. ..... Spöken! Så klart! Så bara så ni vet. Lägenheten is haunted!

Jag som hade tänkt att vara glad och lycklig över min lilla helg som jag får ha nu mitt i veckan.
Nu får man dock vara beredd på det värsta då. Och om det nu inte är Jimmys, katternas eller spökernas fel.....

....så skyller jag helt enkelt på SJU ÅRS OLYCKA!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: