...och dagens ros går till:

2010-08-28
21:36:10
Förutom att dagen mest bestått av ris vill jag dock tillkännage att en viss person vid namn Jimmy Kramer har gjort mycket för att muntra upp mig:

*Jimpo har storhandlat idag
*Jimpo har lagat mat åt mig
*Jimpo har köpt nötter å dricka till mig
*Jimpo cyklade ner till mig på jobbet för att ge mig dessa saker
*Jimpo tohg dessutom med sig en filt
*Jimpo gav mig en kram när jag kom hem FAST jag var odjuret själv
*Jimpo ser film med mig och har köpt fruktcoctail
*Jimpo älskar mig för den jag är ^_^




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Jag har verkligen snäll och omtänksam bror :)


2010-08-28 / 23:05:08
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Sara - Ensamstående mamma 

Ja, innan vintern ska jag nog göra det.. men just nu har jag inte råd, köpte en begagnad säng för 700:- av en kompis så :) Men kanske nästa månad :)


2010-08-29 / 09:01:05
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: