Miss strangelove

2010-08-25
22:53:00
Gnällkärringen nummer 1 är jag - yeah!
Haha, jag har inte gjort mycket idag vill jag lova.

Även om det känns bättre i nacken, så är det något skumt jag känner. Mina armar fungerar t.e.x konstigt. Det är sjukt ansträngande att ens klicka med musen O_O
Och hur jag än vrider och vänder på mig i stolen, eller hur rakt jag sitter så blir det inte bättre.
Jag måste iväg till en sån där Häxdoktor(kiropraktor) och fixa tror jag!
Ska bli spännande va de lyckas lossa på!
"Nu vet vi varför din vänstra hjärnhalva inte fungerar som den ska!" Ehum....

Hursom helst har dagen gått seeegt som attan. Speciellt för att jag längtat hem till Jimmy så himla mycket.
Han ringde mig idag och var först lite upprörd över saker. Sen ringde han igen, och hade insett var problemet låg. Och denna gång var han riktigt j*vla arg!
Inte på mig så klart för att jag är Guds barn och gör ALDRIG nå fel. Och det är därför som jag så sällan få se eller höra Jimmy riktigt arg.
Så det är därför jag tror att jag "går lite igång på det" HAHA, jag måste vara mentalt störd(jag skyller på mina nerver i nacken som är fastklämda nånstans) Så jag satt bara nöjd i telefonen när Jimmy var riktigt rasande.
Nämen jag antar att det är intressant att se olika sidor av ens själsfrände. Så länge han inte är arg på MIG vill säga(som aldrig händer allså)

Har nyss kommit hem och tryckt i mig kvällsmat O__o Åt min middag klockan 15.00 idag, och har typ bara suttit och tänkt på allt från mat till typ godis xD Jag har kört igång diskmaskinen också, guldstjärna till mig ^^




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: