Matdagboken:12/8 - 10 - gammal keso

2010-08-12
22:19:14
Frunch: Te samt, hårdbröd med ägg och pickles
Mellanmål: Mandlar
Middag: Godaste woken i världen
Kvällsmål: -

Jag letade  förtvivlan efter min keso, det låg inte i den kyl jag trodde jag hade lagt den i. Jag frågade en jobbarkompis och hon sa att man tyligen hade rensat den kylen idag, men bara kastat det som gått ut.
Jag blev väldigt snopen då jag inte hittade den samt att jag visste att den inte skulle gå ut än.
Jag tänkte att de kanske hade flyttat min keso till en annan kyl, och då hittade jag den!

Jag smetade keso på mina sista hallon, och precis när jag skulle äta tittade jag på paketet:
"Icas? Jag hade ju inte Icas keso..." Jag tittade sen på Bäst- före- datumet och den hade gått ut för en månad sen...Happ, det var ju bara att slänga hallon/keso blandningen och nu sitter jag här hungrig som ett djur.

What to do...?


               k o m m e n t e r a
               Maat! | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: