maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

2010-08-09
22:36:47
Även om inte JAG och brorsan INTE for och handlade så kirrade brorsan och Jimmy biffen när han hade slutat =)

Såå nu har vi äntligen mat! Så underbart! Nu kan man börja äta vettiga grejer igen ^__^
Ska snart äta kvällsmål för jag är AP-hungrig!

Egentligen ska jag inte äta vid den här tiden =/
Menmen, jag åt senast klockan 17.00 och jag klrara mig inte utan mat i ca 5 timmar >__<

Varför jag tjatar så mycket om det här med mat är att jag ska försöka få en bättre mat-rutin än den jag haft under sommarn ...

I vanliga fall så ska jag äta följande(Beräknat efter ett 08.00-16.30-pass):

1. Frukost (ca. 07.00)
2. Lunch (ca. 12.00)
3. Mellanmål (ca. 14.00)
4. Middag (ca. 17.00)

Nu blir det i stället följande(då jag jobbar 13.30 - 22.00):

1. Frunch (ca. 11.00)
2. Mellanmål (ca. 14.00)
3. Middag (ca. 17.00)
4. Kvällsmål (ca. 19.00)

Dagens Frunch: 5 stycken små vårrullar, 2 knäckebröd utan pålägg, Ett glas Pepsi Max XD LOL
Dagens Mellanmål: En ostmacka och en kexchoklad XD LOL
Dagens Middag: En grekisk sallad
Dagens kvällsmål:(som blir tokförsent) Te och hårdbröd med mjukost och gurka MUMMA!!





               k o m m e n t e r a
               Maat! | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: