kyla

2010-08-18
22:36:20
Oj höstkylan kom snabbare än vad jag trodde

Blev att ha på sig höstjackan och öronmuffsen i dag när jag cyklade till och från jobbet - Måhända att det var soligt i ja..solen. Men kallt som f-n när man nådde skuggan! Så adjöss till alla sommarkläder nu då!

Idag fick jag veta mitt trevliga schema. Haha jag vet faktiskt inte om jag ska vara nöjd eller inte.
De första två veckorna i september blir sjukt intesiva i af. Ska först och främst jobba 3 helger i rad efter denna helg.
Sen arbeta 8 dagar i sträck och det känns mindre mysigt. Och allt är kvällar/helgdagar och helgnätter..

Men de två veckorna efter det - blir bara chill O__O då ska vi planera någon längre resa, för jag och Jimpo.
Det behöver vi ^__^

Annars har dagen gått hyffsat snabbt ändå...inget strul eller annat knas.
Fick en fin present helt out of the blue av Malin, en av mina fina jobbarkompisar.
Ett armband som hon gjort själv =) Tydligen hade hon tänkt på mig när hon hade gjort det - och det är verkligen jättefint och helt i min smak!!

Jag kommer att bära det med stolthet!

Såna saker kan verkligen stärka ens självkänsla - för tyvärr hare jag ju inte det i överflöd.
Det finns så många små saker som gör att jag tvivlar på mig själv. Och det är inte alls bra.
Jag ska börja samla på de fina sakerna som jag får och hör runt omkring mig =)

Då blir det bättre tror jag!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: