Inte övermänsklig

2010-08-04
12:39:42
Tusan också jag har fått ett till infall

Jag och Jimpo listade igår att att man kan flytta på garderoberna som står i vägen i vårt sovrum - det kom vi tyvärr klockan 22.00 på kvällen så det var ju ingen idé att börja fixa och möblera om då...

Meeen, tänkte jag, jag kan ju fixa det idag på dagen i stället(eftersom att jag kommer hem så sent ändå)
Men så fel man kan ha, jag skulle försöka flytta  en av garderoberna, och jisses vad tung den var.
Men jag tänkte att flytta på den ståendes borde ju vara en idé, men då var den för hög i dörröppningen O__o

Efter mycket tänkande insåg jag att man faktiskt kan lägga den ner och skjuta på den i stället... xD
Så jag trodde ju verkligen att jag skulle fixa att lägga ner den. Men när jag höll på blev det nästan farligt. Det blev riktigt tungt och jag fick bilder om att den antingen slå i golvet med en duns för att jag inte orkat hålla hela vägen, och då skulle den väl gå sönder...sen om jag skulle stå på ett olämpligt ställe och få den över mig eller någon kroppsdel hade inte heller varit så bra. =/

Så möbleringen kan jag inte fixa själv, jag är tydligen inte så stark som man tror att man är ibland(jag tränar visserligen inte, så jag vet inte riktigt vad jag fått det ifrån xD)

Så möjligt att Jimpo fixar biffen idag.(han är starkare än jag)
Eller också får vi helt enkelt vänta med detta till helgen även om det känns väldigt jobbigt för mig då jag är en sån där person som gärna vill att saker händer nu, Nuu NUUU!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: