I love my f*cking job

2010-08-28
20:34:35
Jag har sovit typ 5 timmar i natt, stigit upp cp-tidigt, det har ringt heeela j*vla dagen, jobbat 12 f*cking timmar och mitt hjärta har bultat i 360!


Och då, två minuter innan jag slutar, ringer det en j*vel som vill ha hjälp!! Jag ringer runt till alla i världen, får inte tag på rätt person, och när jag äntligen kirrat biffen, en kvart EFTER att jag slutat vågar f*tt-satan säga att jag inte ger någon bra service(!) För att det tog liite lång tid.

Jaha, du menar så? Jamen du vet jag har ju bara låtit dig dröja kvar i telefonen i en kvart för att jag själv suttit och väntat för att jag kände för att jobba över utan att få ett ynka j*vla betalt för det!!

Inte ofta jobbet påverkar mig så där men vissa människor bör brännas på bål!

Nä nu j*vlar ska jag dränka mina sorger i juice och se film med den lilla resterande tid jag har tillsammans med Jimmy innan jag måste sova, för att i morgon vara med om en till 12-timmars j*vla dag!!

Soon it will be over!!

Me at work! I looove it:













               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Matilda 

Hej! Känner igen mig i ditt inlägg;) Självklart kan jag göra det. Skicka ett mail till min hotmail ([email protected]) med vad du vill har för "stil", färger, bilder, ord osv. :)


2010-08-28 / 21:04:20
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/


Sara - Ensamstående mamma 

Vilka jävla nötter det finns :(


2010-08-28 / 21:46:41
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: