Effektiv

2010-08-19
22:27:40
Idag fick jag beröm för att jag var så effektiv igår....och jag vill ju ha MER beröm så jag var ännu mer effektiv idag ^__^

Dagen har gått fort med andra ord, och jag känner mig riktigt duktig på mitt jobb! Tidigare tyckte man inte att man var så bra på det man arbetade med, men nu när det dessutom är många nya som frågar mig om saker, och jag kan helt plötsligt känner jag mig riktigt stolt över mitt arbete och det jag lärt mig =) Inte illa!!

Jag har inte skaffat mig ett par vantar ännu för hösten, men det bör inskaffas snart för mina fingrar blir som isbitar när jag cyklar hemåt vid 22.00-tiden på kvällarna =/ Dock är det varmt och skönt här hemma, och sen vi möblerade om har vi verkligen fått in den perfekta "mysiga-höst-känslan" om ni fattar vad jag menar+ ;P Önskar jag hade haft bilder att visa men min mobilkamera kan jag inte ta med, och jag har i princip sagt hej då till min cp-kamera...

Nu är det i af snart helg - bara en dag kvar =D Jag ska klä upp mig fint i morgon och bara njuta tänkte jag ^^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Tottepower 

Tagga, tagga, taggaaaaaa :D :D Jag tar med tortillabröd!


2010-08-19 / 23:19:18
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: