Cure Galaxy

2010-08-07
01:57:05
Jahapp då har man redan fått de två spel man beställde typ i förrgår O__o ...och jag har inte ens klarat ut Trinity Universe ännu `>__< och ännu värre´Final Fantasy 13" är inte heller utklarat =/


När det gäller 13 så blir jag väldig opeppad när jag hamnat på något svårt ställe. Sen om man hittar något  BRA levligsställe, då är det en annan femma. Det negativa med 13 är dock att det faktiskt är jobbigt att levla, då monstren oftast tar för lång tid att döda och man får inte heller speciellt bra experience...

Jag hade tänkt att ta tag i  13-problemet när jag fick semester men vi såg ju hur bra det gick?...
Sen är det inte bara leveln som det hänger på naturligtvis utan även tekniken...men jag vet att jag är underlevlad, och då är det inte såå kul =/

Sen att Trinity Universe går så sakta är att jag försöker hitta den där j*vla "healing-abilityn" Cure Galaxy. Just nu så har jag bara Cure Space som ger mina "gubbar" ynka 800 i liv när deras lifespan ligger som mest mellan 6000 - 8000.
Sen när bossarna känner för att plocka bort halva livet på en så tar det gaaaaanska lång tid att repa sig efter det med 800 åt gången O__o

Hur som helst så heter de två nya spelen "Eternal Sonata" och "Star Ocean". Två spel HELT i min genre moaha. Men jag får snällt vänta med att spela dem då jag måste få bli färdig med de övriga spelen först. Hur ska jag hinna detta? Man ska ju både jobba, äta, vara social, gå på toa och hinna leva lite mellan varven X(
Haha jag har såna problem XP



               k o m m e n t e r a
               Intressen^^ | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: