blommor och choklad

2010-08-02
22:41:37
Det har varit en tung dag idag....

Inte nog att man var trött, hängig och sliten - tiden gick så mycket saktare plus att det inte fanns megamycket att göra direkt heller =/
Sen blev man påmind om saker som kommer att ske inom en snar framtid som inte alls är roligt...
En och annat tår har fällts idag för att man snabbt ska hinna torka så ingen märker.

I morgon är det begravning också så tårarna kommer jag väl att gråta ut...
Men mitt i allt mörker finns det trots allt ett ljus:

Jimmy ringde mig och frågade när jag hade lunch. Jag sa att ca 16.30, men jag kunde inte låta bli att fundera varför han ville veta det.

Min lilla underbara ängel som jag längtat efter så mycket kom  förbi mitt jobb - med underbart vackra blommor(!)
Jag blev nästan tårögd igen =) jag önskar att jag kunde visa min tacksamhet värdigt det jag känner.
Det som var kul var ju dock att det låg något och väntade på honom i kylen där hemma - nämligen ett kilo med daim =P

Så blommor till mig och choklad till han =D Så alla som anser att blommor och choklad är rena klyshan, så kan jag säga att det är möjligt att det är, men man blir så himla glad och det är det som är det viktigaste!!!





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: