Aunt Flow på besök...

2010-08-11
22:32:46
Åh jag svettas....och jag har ont i huvet


Så seg dag =/ Såå seg vecka....
Nu har alltså mer än halva veckan gått - äntligen. Men det känns som att det vore slutet på veckan nu. Jag längtar verkligen så mycket till helgen...och ändå var ju helgen typ nyss egentligen? Ja man är då aldrig nöjd.

Nää jag är verkligen less på att jobba kväll nu.
Det tar på krafterna. Man orkar ingenting men det är egentligen MASSOR man ska göra...
Menmen dags att tänka positivt, jag fick ju ha det lite mysigt med Jimmy både i går kväll och i morse.
I kväll hade Jimmy tänt ljus när jag kom hem, och städat lägenheten =) Nu ska vi se det femte avsnittet på serien, sen blir det väl att sova I guess.

Men det är då så himla typiskt, att Aunt Flow ville komma och hälsa på när jag ska bort i helgen! "Vad ovanligt", förra gången försökte hon t.e.x förstöra min Åseleresa... Smått irriterande är det ju, för när man ser fram emot något kul vill man ju verkligen vara på topp när man väl är där. Vi ska nämligen till Jimmys syster Sara och hennes Jonah och hälsa på.  Men det blir nog riktigt kul ändå, man får knapra lite piller å gå extra mycket på toa bara ;)(Jag är fräsh, jag vet)



Sara och Jimmy på midsommarafton


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Blir nog toppen ändå :)


2010-08-11 / 23:49:25
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: