åsna

2010-08-23
23:04:58
Min ångest är äntligen borta =P Det var nog bara lite bakis-ångest...

Sen har jag kommit på varför jag har så h-vetis ont i nacken! Jag headbangade ju i lördags! HAHA!
Jag var inte så duktig på det verkar det som, om jag nu sträckte alla nack-muskler =P
Annars känner jag väl som en åsna som vanligt - tror lite för högt om mig själv också haha.
Nä nu blir det att gräva ner en del saker i sandlådan och bara njuta I guess!

Memo: Inte headbanga nå mer nu inte, för jag har j*vulskt ont i nacken!!



Oh fick förresten en massa kommentarer från några av mina bästa vänner som jag känner att jag bara MÅÅSTE publicera...nämner dock inga namn i fall de skulle känna sig utpekade. ;)

Några reagerade på att jag bara hade dragit upp "negativa" sidor i mitt "selfscanning"-inlägg.
Jag ser dem själv inte som negativa utan allt som jag skrivit om gör mig till den jag är. Man kan alltid använda något som verkar negativt till något positivt, det tror jag absolut!! Jag vill helt enkelt förklara anledningen till att jag reagerar si och så vid vissa situationer/tillfällen
...
Har ofta fått höra att folk upplevt att jag är lite "annorlunda" "konstig" eller vad man nu vill säga, INNAN de lärt känna mig. Och när man sen lärt känna mig kan de inte mer än instämma....."Fast på ett BRA sätt!"

En annan sida hos mig är att jag har lätt till tårar och när jag läste dessa två kommentarerna så blev jag så himla rörd. Så jag satt å grina och försökte samtidigt förklara för Jimmy vad som stod. Ingen lätt match.

Finaste vännerna. Det har jag.


Men Anna, nu får du ge dig :) Du har ju mest tagit upp negativa sidor! Jag vill tillägga att Anna är en jättefin vän som bryr sig och är lätt att prata med, hon är rolig att umgås med, duktig på att laga mat, duktig på att rita, duktig på språk, hon är målmedveten (när hon väl bestämt sig!:) ) hon har en fantasi som gör mig avundsjuk och som hon kan knåpa ihop till en serie, berättelse, dikt eller sång, hon är snygg, hon är en hejjare på frågespel, hon brinner för playstation, manga och anime ( något som hon tror är "töntigt" men som jag mest tycker är fascinerande! Alla har väl sina nördiga intressen... Jag och böcker till exempel) hon kan göra mig glad när jag är ledsen, hon är superkul att festa med(och definitivt ingen alkis...). Hon är en av mina bästa vänner!

Sen hjälper jag henne gärna med framtids"bekymmer", om jag är till någon hjälp vill säga.. Kram!


Åh vad roligt att läsa :D Och jag saaaaaknar dig <3

Och så skulle jag vilja kommentera kommentarerna.
De flesta smala är fula - jag har alltid tyckt att du varit fin, och jag drog en lättnads suck när jag läste att du tycker att kommentarerna om att du har blivit så fin och smal är jobbiga. För jag har medvetet inte sagt nåt och jag har varit rädd att du har tyckt att jag är dryg för att jag inte tjatar om hur fin du har BLIVIT (!?), men jag skulle själv bli jätteledsen om någon helt plötsligt började tycka att jag är fin bara för att jag har gått ner i vikt.

Och jag tycker inte att du har tagit upp helt negativa sidor heller. Eller, man kan väl tolka det så men du har ju beskrivit dig själv och jag bara log hela texten igenom för du är helt underbar <3


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: