another magic sunday

2010-08-08
23:42:17
Dagen har sprungit iväg...

Det gick snabbt att städa och tvätta. Har sutti och målat lite på min otroligt "vackra" bild =P ska bli spännande hur det kommer att bli tillslut men jag kan ju inte direkt säga att jag har höga förhoppningar. Att måla på canvas och måla med oljefärger är något helt nytt för mig, och att färglägga med pensel är ju faktiskt en konst!

Ugh, men det är ju värt ett försök?

Blev dock inget handlande idag, brorsan hade inte tid eller också orkade han inte helt enkelt... Man kan ju inte direkt tjata på han heller, det är ju inte hans fel att varken jag eller Jimmy har körkort xD
Men han lovade att vi ska fara i morgon på morgonen innan jag åker iväg och jobbar så det håller vi tummarna för.
Vi behöver verklugen mat!!

Annars har vi börjat i kväll med att se serien "Förintelsen" Serien är från 70-talet och jag tror att ni vet vad filmen handlar om...Hört mycket lov-ord om denna serie med James Woods och Meryl Streep. Vi har sett första avsnittet och det är ca en timme långt varje avsnitt tror jag O__o

Men hittills är vi mycket nöjda i af, så det kommer att bli vårt lilla kvällsnöje framöver, innan Jimmy går och lägger sig =)

Over and out!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: